Digital signage display indoor

Digital signage display indoor

Indoor display

Een digital signage zakelijk scherm, bedoeld voor gebruik binnenshuis, heeft veel voordelen. Uitgerust met panelen met een zeer lange levensduur hebben deze schermen voor interne communicatie een zeer laag stroomverbruik en zijn ze dus perfect geschikt voor een wachtkamer of een ontvangsthal. Versterk het imago en de identiteit van uw bedrijf en gebruik connected schermen of interactieve terminals om informatie te verspreiden naar medewerkers, maar ook naar klanten en bezoekers. De multimedia-inhoud die wordt verspreid, maakt het mogelijk om nieuwe relaties aan te gaan en uitwisselingsmomenten te creëren om werknemers bij projecten te betrekken.

Tonen als Foto-tabel Lijst

212 producten

  1. -333 €
    afichage dynamique iiyama

    iiyama ProLite LE5541UHS-B1

    Beeldscherm LED 4K UHD, voor winkel of vergaderzaal
    • Hoogte: 55" (139,7 cm diagonaal)
    • Helderheid: 350cd
    • Verlichting 18 uur per dag, 7 dagen per week
    • Geïntegreerd visualisatiesysteem
    • Compatibele iiSignage-inhoudssoftware
    • AMVA3: hoog contrast, zichtbaarheid vanuit alle hoeken
    Prijs 565,90 684,74 € 899,00 1.087,79
    Vergelijk het product
  2. Samsung QB98R

    SamsungQB98C

    98-inch scherm voor digital signage met een zeer slank ontwerp. resolutie UHD 4K. Aanpasbaar kader.
    • Professioneel scherm voor digital signage Samsung
    • 98 inch formaat (249 cm diagonaal)
    • Verspreiding van uw inhoud via een USB-stick of software
    • Prachtige beeldkwaliteit met resolutie UHD 4K
    • Continue weergave tot 16 uur per dag, 7 dagen per week
    • Compatibel met portret- en landschapsmodus
    Binnenkort beschikbaar
    Vergelijk het product
Pagina
per pagina

4 redenen om de digital signage in bedrijven te gebruiken voor interne communicatie.

Houd het simpel: één informatietool voor uw medewerkers. U hoeft de digitale en papieren media niet af te wisselen, uw medewerkers vinden de berichten gemakkelijk zonder naar de inhoud te gaan.

Tijdswinst: uw interne communicatieafdeling is efficiënter omdat ze content ontwerpt voor één medium. Het maken en verspreiden gaat daardoor sneller , de tijd om te investeren kan gericht worden op de inhoud en niet op de verschillende vormen.

Responsiviteit en vereenvoudigde actualisering van berichten: dankzij digitale en genetwerkte toepassingen van schermen kan de communicatie zich zeer snel aanpassen en reageren op de verspreiding van nieuwe informatie.

De vorm staat ten dienste van de inhoud: een aangesloten wandscherm maakt het mogelijk om video en geanimeerde diagrammen uit te zenden om ideeën uit te leggen en gebeurtenissen door te geven, waarbij een foto en tekst minder effectief zijn.

Wat vervangt een informatiescherm in een bedrijf?

We stellen vast dat de kantoren en hoofdkantoren van grote groepen vaak één of een combinatie van deze 5 interne communicatieoplossingen gebruiken:

De papieren poster : dit middel heeft als nadeel dat het niet regelmatig kan worden vervangen. Visuele impact en leesbaarheid zijn laag.

E- mailen : deze wijze van overdracht bestaat het risico dat bepaalde categorieën werknemers buitenspel worden gezet, met name mensen die niet aan een bureau werken en andere werknemers in het veld die niet zijn uitgerust met een computer of een smartphone om op internet te gaan.

De nieuwsbrief : deze ondersteuning is niet altijd interactief, omdat de informatie slechts aflopend is. Het percentage geopende e-mails is ook erg laag.

Het intranetsysteem : het is vooral een werkplatform ten dienste van communicatiemedewerkers. Het blijft toegankelijk in wijzigbaar en raadpleegbaar in real time, maar wat betreft de verspreiding van e-mail en elektronische ondersteuning sluit het de werknemers uit die tijdens hun werkuren geen toegang hebben tot een computer op het intranetnetwerk.

Waar plaats je het dynamische informatiescherm in een bedrijf?

Je project om jezelf uit te rusten met een digitale tool gaat gepaard met een plaatsingsreflectie. Hier zijn enkele voorbeelden waar managers uit alle sectoren hun schermen hebben geplaatst.

De plek die op een dag de meest unieke bezoekers ontvangt, is natuurlijk de entree van het pand. Of het nu gaat om een dienstingang of toegang vanaf het parkeerterrein, al uw medewerkers zien de informatie die u wilt overbrengen.

De ontvangsthal is de essentiële plaats om een oplossing digitale poster te plaatsen. Het is de plek waar uw klanten en bezoekers het meest nieuwsgierig zijn waar de aandacht van de eerste seconden door uw schermen wordt getrokken.

De refter is een van de strategische plekken die over het hoofd wordt gezien door beeldschermen in het interieur. Je kunt natuurlijk een informatiekanaal plaatsen, maar ook de medewerkers informeren. Het is ook een tijd waarin ze meer ontspannen zijn en klaar zijn om allerlei soorten berichten te ontvangen.

We kunnen dus zeggen dat bedrijven met de digital signage een zeer effectieve oplossing hebben om informatie te communiceren naar hun werknemers, klanten en bezoekers. Sinds de implementatie heeft de digital signage het mogelijk gemaakt om het imago en de identiteit van het bedrijf te versterken en relevante multimedia-inhoud te verspreiden voor alle soorten gebruikers. Het helpt onder andere de samenwerking tussen werknemers te verbeteren en de productiviteit te verhogen. Geconfronteerd met deze technologie hebben bedrijven dus een extra troef om hun activiteit nieuw leven in te blazen en hun prestaties te optimaliseren. Nadat ze de mogelijkheden hebben verkend en volledig hebben begrepen hoe het werkt, kunnen ze profiteren van een effectieve weergave dankzij de nieuwe tools die op de markt beschikbaar zijn. Met de digital signage kunnen bedrijven hun prestaties en prestaties dus aanzienlijk verbeteren.

Header