PRIVACY & COOKIE STATEMENT

Via onze website https://www.officeeasy.nl/ verwerken wij persoonsgegevens van onze bezoekers en klanten. Wij, Office Easy, vinden de zorgvuldige verwerking van persoonsgegevens van het allergrootste belang. Om deze reden zorgen wij voor een correcte verwerking en bescherming van persoonsgegevens.

Wanneer we persoonsgegevens verwerken, houden wij ons aan de eisen van de toepasselijke privacy wetten en voorschriften. Dit betekent dat we:
• duidelijk de doeleinden en de wettelijke gronden voor de verwerking van persoonsgegevens respecteren door middel van deze privacy- en cookieverklaring;
• onze verzameling persoonsgegevens beperken tot alleen de persoonsgegevens die nodig zijn voor legitieme doeleinden;
• Vragen wij eerst uitdrukkelijke toestemming om uw persoonsgegevens te verwerken in gevallen waarin uw toestemming vereist is;
• Wij niet uw persoonlijke gegevens bekendmaken aan derden, tenzij u hiervoor specifieke toestemming heeft gegeven, of indien dit noodzakelijk is om een overeenkomst te sluiten, uw optimale service te leveren of wat verder noodzakelijk is voor een ander wettelijk doel dat door de wet is vastgesteld;
• passende veiligheidsmaatregelen nemen om uw persoonsgegevens te beschermen en wij eisen hetzelfde van de partijen die namens ons persoonlijke gegevens verwerken;
• respecteren uw recht om uw persoonlijke gegevens te bekijken, te wijzigen of te verwijderen.


In deze privacy- en cookieverklaring leggen we uit welke persoonsgegevens we verzamelen en voor welke doeleinden. We raden u aan om het zorgvuldig te lezen.
Deze privacy- en cookieverklaring is laatst gewijzigd op juni 2018.
Persoonlijke gegevens die door ons worden verwerkt
Door gebruik te maken van onze website en online diensten, kunt u ons persoonlijke gegevens verstrekken. Door persoonlijke gegevens aan ons te verstrekken, stemt u in met de verwerking van deze informatie voor de doeleinden die wij uitdrukkelijk voor u opgeven of die duidelijk volgen uit de context waarin u ons de gegevens verstrekt. Bijvoorbeeld, als u persoonsgegevens aan ons verstrekttijdens het bestellen van een product op onze website, verwerken we uw gegevens om een overeenkomst op te stellen, af te sluiten en een overeenkomst te maken met u (of de organisatie die u vertegenwoordigt). Wij bewaren en gebruiken alleen persoonsgegevens die u rechtstreeks aan ons verstrekt.


We kunnen de volgende gegevens gebruiken voor onderstaande doeleinden:
• naam en adresgegevens;
• telefoonnummer;
• e-mailadres;
• factuurgegevens, zoals productnaam en nummer, prijs, hoeveelheid, etc;
• Cookie ID;
• IP adres.
De doeleinden en de juridische redenen om uw gegevens te verwerken. 

Wij verwerken uw persoonsgegevens voor de volgende algemene doeleinden:

• toegang tot de website https://www.officeeasy.nl/, en uw persoonlijke account, als u een of meer
heeft gemaakt; 

• op uw verzoek een overeenkomst voor te bereiden, afsluiten en afspraken uitvoeren;

• te communiceren met u over de producten of diensten die u van ons heeft gekocht, en onze
soortgelijke producten en diensten, tenzij u zich heeft uitgeschreven.
• het algemene gebruik van onze website analyseren om deze te verbeteren, tenzij u onze analyse
cookies hebt geblokkeerd (zie hieronder);
• om (gepersonaliseerde) reclame in te schakelen, tenzij u onze reclame cookies hebt geblokkeerd
(zie hieronder);
• nieuwsbrieven verzenden waaraan u bent aangemeld.
De wettelijke gronden voor het verwerken van uw persoonsgegevens zoals hierboven beschreven, zijn (i) uw toestemming en (ii) de noodzaak om dergelijke gegevens te verwerken om een overeenkomst op te stellen en af te sluiten. We kunnen ook persoonsgegevens verwerken voor de legitieme interesse die wij en onze klanten hebben in de beveiliging van onze website en onze klantgegevens (inclusief uw gegevens) en de detectie en preventie van fraude en misbruik.
Registratie van een accountU kunt beslissen om een account aan te maken op onze website. Na uw registratie behouden wij uw gebruikersnaam en de door u verstrekte persoonsgegevens. Wij behouden deze gegevens, zodat u het niet opnieuw hoeft in te voeren wanneer u gebruik maakt van onze diensten, om u te contacteren in verband met de levering van onze diensten, voor facturering en om een overzicht te geven van de producten en diensten die u van ons heeft gekocht.

Commerciële communicatie

Als u daarbij toestemming heeft gegeven, kunnen wij u per e-mail contact opnemen voor
commerciële doeleinden. Elke communicatie per e-mail bevat een optie om uit te schrijven.
Contact Formulier
Door een contactformulier op de website in te vullen, verstrekt u ons uw persoonlijke gegevens. Om
uw aanvraag volledig te beantwoorden en correct te verwerken, worden de gegevens zo lang
mogelijk opgeslagen om uw verzoek te kunnen beantwoorden. Door het contactformulier in te vullen
vragen we u de volgende gegevens te verstrekken:
• Bedrijfsnaam;
• uw naam;
• uw e-mailadres;
• telefoonnummer.
Bovenstaande gegevens worden gebruikt om contact met u op te nemen en uw aanvraag en / of suggestie te behandelen.

Derden

Wij zullen uw gegevens niet aan derden voor rechtstreekse marketing doeleinden door dergelijke partijen verstrekken. Evenmin zullen wij de door u verstrekte gegevens aan derden verstrekken, als u uw toestemming niet hebt gegeven, tenzij dit noodzakelijk is voor het uitvoeren van een overeenkomst die u met ons hebt afgesloten of indien dit wettelijk verplicht is.
In geval van een redelijke verdenking van onrechtmatige of criminele handelingen, kunnen wij persoonlijke data overhandigen aan de bevoegde autoriteiten.

Cookies

Onze website maakt gebruik van cookies. Cookies zijn kleine informatiebestanden die automatisch op uw apparaat kunnen worden opgeslagen of geopend (zoals een desktop, laptop, tablet of smartphone), wanneer u een website bezoekt. Het proces van opslaan en toegang tot cookies, wordt uitgevoerd door uw webbrowser. Op onze website, cookies, tags of vergelijkbare technologieën (alle dergelijke technologieën worden hier 'cookies' genoemd) zijn:
• functionaliteit van de website inschakelen (functioneel vereiste cookies);
• het gebruik van onze website analyseren en verbeteren (analysekoekjes);
• gebruikers in staat stellen om direct met bepaalde sociale media (sociale media cookies) te
communiceren;

Uw toestemming voor ons gebruik van cookies

Wanneer u voor het eerst onze website bezoekt, wordt u een klein pop-upvenster weergegeven
waarin u wordt gevraagd ons gebruik van cookies te accepteren. Door op 'Toestaan' te klikken
geeft u ons toestemming om alle cookies en plugins te gebruiken zoals beschreven in deze privacy-
en cookieverklaring.
Wij maken gebruik van de volgende cookies van derden:
• Google Tag Manager;
• Googly Analytics;
Voor meer informatie over bovenstaande partijen en hoe ze cookies gebruiken, raden wij u aan hun privacyverklaringen te lezen (let op dat dergelijke verklaringen regelmatig worden herzien).
U kunt cookies via uw browser uitschakelen. Houd er rekening mee dat het uitschakelen van cookies uw browser-ervaring kan beïnvloeden, efficiëntie verminderen om bepaalde delen van de website te openen en voorkeuren te wissen voor toekomstige bezoeken aan de website.
De instructies betreffende cookies voor de meest gebruikte browsers zijn hier beschikbaar:


Chrome: https://support.google.com/chrome/answer/95647?hl=nl&p=cpn_cookies

Firefox:
https://support.mozilla.org/nl/kb/cookies-in-en-uitschakelen-websites-voorkeuren

Safari: https://support.apple.com/kb/PH19214?viewlocale=nl_NL&locale=nl_US

Internet Explorer: https://windows.microsoft.com/nl-nl/windows-vista/block-or-allow-cookies

Verdere gedetailleerde informatie over cookie-functies en hoe u ze kunt inschakelen of uitschakelen
op de meeste browsers is online beschikbaar op www.aboutcookies.org of
https://www.allaboutcookies.org/privacy-policy.htm.

Profiling

Wij kunnen uw persoonsgegevens combineren met gegevens uit verschillende bronnen voorprofielfuncties. We doen dit door de (offline) gegevens te verbinden met uw online data, zoals online bestellingen en klikgedrag. We doen dit in een poging om u een betere ervaring te bieden, om de kwaliteit en de waarde van de dienst te verbeteren en te analyseren en te begrijpen hoe onze website en diensten worden gebruikt. We kunnen ook de gecombineerde informatie gebruiken om onze diensten te personaliseren.

Veiligheid

De beveiliging van uw gegevens en die van andere gebruikers is van groot belang voor ons. We hebben technische en organisatorische maatregelen geïmplementeerd om uw persoonsgegevens te beschermen tegen verlies of enige vorm van onwettige verwerking. In het bijzonder hebben we de volgende maatregelen uitgevoerd:
• Toegang tot persoonlijke gegevens vereist het gebruik van een gebruikersnaam en wachtwoord;
• wij maken gebruik van beveiligde verbindingen (SSL / TLS) om alle informatie tussen u en onze website te encryptie bij het invoeren van uw persoonsgegevens;
• We houden logboeken van alle verzoeken om persoonsgegevens.

Websites van derden

Deze privacy- en cookieverklaring is niet van toepassing op websites van derden die zijn gekoppeld aan onze website. Wij kunnen niet garanderen dat dergelijke derden zorgvuldig en veilig uw persoonsgegevens behandelen. We raden u aan om de privacyverklaringen van hun websites te lezen voordat u dergelijke websites gebruikt.

Wijzigingen in deze privacy- en cookieverklaring

Wij behouden ons het recht voor om deze privacy- en cookieverklaring te wijzigen. Wijzigingen worden gepubliceerd op deze website en oude versies zijn op aanvraag beschikbaar. Het is aan te raden om deze privacy- en cookieverklaring regelmatig te raadplegen, zodat u op de hoogte blijft van eventuele wijzigingen.
Recht om persoonlijke gegevens te bekijken, te wijzigen en te verwijderenAls u persoonsgegevens aan ons heeft verstrekt via een van onze websites, kunt u ons een verzoek sturen om uw persoonlijke gegevens te bekijken, te wijzigen of te verwijderen. Voor dergelijke vragen kunt u de onderstaande contactgegevens gebruiken. Om misbruik te voorkomen, vragen wij u om uw identiteit te bewijzen.

Bewaartermijnen

De persoonsgegevens bewaard voor zo lang als nodig om uw bestellingen af te handelen, inclusief garantie. Daarna bewaren wij gegevens nog maximaal drie jaar voor de beschreven statistische doeleinden. De gegevens worden vervolgens gewist, tenzij er een wettelijke plicht is die langer bewaren vereist (zoals de fiscale bewaarplicht van tien jaar voor betaalgegevens).

Contact details

Als u nog vragen heeft over onze privacy- en cookieverklaring, kunt u ons altijd contacteren door het contactformulier op onze website in te vullen of door een e-mail te sturen naar contact@officeeasy.nl.
Office Easy
9 rue de l’Abbé Stahl, ZA Parc République Bat A
59700, Marcq en Baroeul
telefoon: +33(0)3 28 07 70 70 (wordt FR nummer)
e-mail: contact@officeeasy.nl