Hotel TV: Hotelkamertelevisies met hospitality-modus

Beeldscherm voor hotelkamer
Bij het kiezen van een hotel-tv gaat het niet alleen om de aanschaf van een klassiek scherm. Hospitality-tv's zijn speciaal ontworpen voor de horeca en bieden essentiële functies zoals hotelmodus, afstandsbediening, compatibiliteit met contentmanagementsystemen en geïntegreerde castingoplossingen om bezoekers een optimale ervaring te bieden. Ontdek de beste televisies voor uw hotel, alle voordelen van Smart TV Hospitality en vergelijk de populairste modellen Samsung, LG en Philips. De adviseurs van OfficEasy staan tot uw beschikking om u te helpen de beste oplossing apparatuur TV met hotelmodus te vinden in ons toegewijde assortiment, aarzel niet om contact met ons op te nemen voor een offerte-aanvraag.



-
-199 €
LG 43LT340C
Professionele monitor ontworpen voor de hotellerie of handel. Hulp op afstand, netwerkontstekingsfunctie en beheer van energieverbruik.- 43 inch Beeldscherm
- Ideaal voor hotels of bedrijven
- Eenvoudig netwerkonderhoud op afstand
- Ontsteking op afstand met WOL-functie
- Bespaar installatietijd met USB-klonen
- Crestron Connected-gecertificeerd
Prijs €399,90 €483,88 € 599,00 €724,79Op voorraadVergelijk het product -
-355 €
LG 55UM662H
55 inch horeca-tv. Snelle toegang tot Netflix. Streamen van content vanaf iPhone/iPad via QR-code. Conforme coating tegen zout en vocht.- 55 inch hospitality-tv (140 cm diagonaal)
- Aanpasbaar menu met LG Pro:Centric-oplossing
- Keuze uit geïntegreerde apps, gepersonaliseerde berichten, ...
- Dashboard met gegevensverzameling en -analyse
- Geïntegreerd Netflix-streamingplatform
- Films en uitzendingen van iPhone/iPad delen via QR-code
Prijs €529,90 €641,18 € 885,00 €1.070,85Op voorraadVergelijk het product -
-419 €
LG 65QNED816RE
65 inch Smart-tv LG. UHD 4K Uitzonderlijke beeldkwaliteit. Aanpasbare en gebruiksvriendelijke interface.- LG TV, QNED-serie
- Afmeting: 65 inch (165 cm diagonaal)
- Prachtige beeldkwaliteit: UHD 4K-resolutie (8,3 Mpx)
- Heldere, contrastrijke beelden: gezoneerde achtergrondverlichting
- Geoptimaliseerde en aanpasbare interface voor elk profiel
- Beschikbare streaming-apps: Netflix, Amazon Prime, etc.
Prijs €779,90 €943,68 € 1.199,00 €1.450,79Vergelijk het product -
-2534 €
TCL 115X955MAX
Smart TV XXL: 115 inch, 292 cm diagonaal, 3,65 m² oppervlakte. resolutie Ultra HD en HDR-technologie. Helderheid van 2.000 nits (pieken bij 5.000 nits).- XXL-schermformaat: 115 inch (3,65 m² oppervlakte)
- Smart TV: TV aangesloten op het internetnetwerk
- Toegang tot streaming-apps (Netflix, Apple TV, ...)
- Geïntegreerde webbrowser en Google Play Store
- Hoge beeldkwaliteit: 4K UHD-resolutie
- Hoge contrasten: geïntegreerde HDR-technologie
Prijs €18.299,00 €22.141,79 € 20.833,33 €25.208,33Vergelijk het product -
-319 €
LG 55UM767H
55 inch hotel-tv met ultradun frame. Aanpasbaar menu via cloudsoftware. Eenvoudige verbinding met het Netflix-platform. Ingebouwde AirPlay.- TV speciaal voor de hotelsector met ultradun design
- Afmeting: 55 inch (140 cm diagonaal)
- Toegang tot alle tv-kanalen
- Eenvoudig inloggen op uw Netflix-account
- Streamen vanaf iPhone/iPad met ingebouwde AirPlay
- Audio en video automatisch aanpassen aan de omgeving
Prijs €789,00 €954,69 € 1.108,00 €1.340,68Vergelijk het product
Waarom zou u kiezen voor een Hospitality TV in plaats van een klassieke TV?
Voor hotels en andere soorten accommodaties is het belangrijk om technologie te hebben die voldoet aan al hun behoeften en die van hun klanten. Televisies Gastvrijheid is speciaal ontworpen voor hotels , met een verscheidenheid aan functies die een duidelijk onderscheid met klassieke televisies mogelijk maken. Zo hebben hoteltelevisies een hotelmodus , beschermd, hebben alleen geautoriseerde personen toegang tot de tv-instellingen van het apparaat en kan de tv niet worden gereset zonder toestemming van de persoon die het apparaat bedient. Deze hotelmodus kan ook worden gebruikt om bepaalde kanalen of invoerbronnen, zoals poorten HDMI, te blokkeren. Hospitality TV-schermen Hierdoor wordt een comfortabele en soepele gebruikerservaring gegarandeerd: gasten kunnen geen instellingen wijzigen of toegang krijgen tot bestanden die hoteliers niet willen delen.
Het tweede belangrijke aspect voor hotels is het idee van gecentraliseerd management. Het is mogelijk om een netwerk van televisies te creëren, alle schermen van TV hotel te configureren en te bedienen met software zoals Samsung LYNK REACH, LG Pro:Centric, Philips CMND & Control . Met centraal beheer kunt u kanalen bijwerken, welkomstberichten publiceren en energiebesparingen beheren zonder tussenkomst van elke bezoeker. Een van de voordelen voor gasten is de interactieve welkomstboodschap. Hotels kunnen hun gasten verwelkomen door een welkomstbericht op het tv-scherm weer te geven of zelfs een interactieve gids voor diensten op te zetten: ontbijttijd, koffie, spa, zwembad, roomservice …Bovendien kan de software die in Hospitality TV’s wordt gebruikt een streamingsysteem bevatten, om te genieten van het comfort en de veiligheid van Netflix, YouTube, Prime Video of streamingapparaten zoals Google Chromecast, Miracast, Appeletv, etc. .
Het laatste punt is duurzaamheid en energieverbruik. Meestal, Horeca-tv-schermen zijn duurzamer dan conventionele modellen, ze hebben ook verschillende functies die energie besparen . Denk bijvoorbeeld aan een automatische slaapstand of helderheidssensoren die de schermsterkte aanpassen aan de verlichting in de kamer. Kortom, als hotels kiezen voor hoteltelevisies , ze investeren in het verbeteren van de klantervaring, het verlagen van onderhoudskosten en gebruiksgemak en beheer van hun audiovisuele oplossingen.
TV Hotelmodus Functies
De 'hotel'-functie van speciale tv's is het fundamentele principe van Hospitality TV-systemen. Waaruit bestaat het? Allereerst biedt deze geïntegreerde tool hotels, hostels en andere accommodatie-instellingen de mogelijkheid om het gebruik van schermen in meerdere ruimtes te beheren en beveiligen. In tegenstelling tot gewone tv's biedt de hotelmodus centraal beheer van de instellingen, waardoor gasten geen toegang hebben tot functies en instellingen, zoals het wijzigen van kanalen, het maximale volume of het toewijzen van poorten. HDMI en USB. Dit soort beperkingen zorgt ervoor dat de klantervaring consistent is en voorkomt dat de klant de tv 'instelt', waardoor technische problemen worden beperkt.
Zo kan het etablissement bijvoorbeeld elke keer dat een gast de televisie aanzet, een speciaal welkomstscherm tonen met informatie die reclame kan stimuleren of het verblijf van de gast beter kan organiseren. Het zou een “Welkom!”-bericht kunnen zijn. statisch of video, praktische gidsen voor restaurants, spa's en excursies, of zelfs een "magische knop" voor allerlei onlinediensten om ze te boeken. DVBC-televisies bieden ook de mogelijkheid om op afstand onderhoud uit te voeren via een centrale server, bijvoorbeeld met de software Samsung LYNK REACH.
Daarnaast zijn er oplossingen die een soortgelijke aanvulling kunnen bieden op het In-Room Control-systeem. Daarnaast wordt het ook vaak gebruikt voor multi-boxdistributie, waardoor hotelmanagers nieuwe kanalen kunnen instellen, tv-instellingen kunnen aanpassen of zelfs een advertentie voor gesynchroniseerde gebruikers op meerdere schermen kunnen afspelen zonder onderbreking.
Ook mag niet worden genegeerd dat deze modus veel energiebesparende instellingen biedt, zoals automatische uitschakeling na een periode van inactiviteit of aanpassing van de helderheid op basis van de atmosfeer. Hierdoor worden niet alleen de elektriciteitskosten verlaagd, maar gaan de schermen ook langer mee.
In de nabije toekomst zal kunstmatige intelligentie Door de integratie van beeldmateriaal in schermen wordt Hospitality TV geleidelijk een hulpmiddel dat de klantervaring personaliseert. Door de voorkeuren van klanten te analyseren, worden er aanbevelingen gedaan voor het weergeven van content op basis van de persoonlijke geschiedenis van de klant. Dit resulteert in een nog hogere tevredenheidsgraad. Aan de andere kant zal het contextuele hotelaanvraagbots integreren die worden geactiveerd door spraak en tekst, wat de doorstroming van hoteldienstaanvragen zal versnellen. AI kan de interface en de inhoud in meerdere talen vertalen, het kijkgedrag past de aanbevelingen voor inhoud aan en voorspellend onderhoud zorgt ervoor dat er net vóór een storing wordt ingegrepen.
vragen en antwoorden
Wat zijn de specifieke voordelen van hotel-tv's ten opzichte van consumenten-tv's op het gebied van beheer op afstand en beveiliging van de inhoud?
→ Hotel-tv's hebben vaak geavanceerde functies, zoals centrale controle over instellingen, tools voor contentbeheer (zoals Pro:Idiom en Pro:Centric op LG) en vergrendeling van apparaten tegen diefstal of ongeoorloofde manipulatie. geautoriseerd.
Hoe kunnen hotels de integratie van connected tv's met hun property management systemen (PMS) optimaliseren om de gastervaring te verbeteren?
→ Door tv's te integreren met het PMS krijgen klanten toegang tot gepersonaliseerde diensten, zoals het bestellen van maaltijden, het raadplegen van hun rekening of het boeken van diensten rechtstreeks via hun tv.
Wat zijn de belangrijkste criteria voor het kiezen van een televisie die geschikt is voor hotelkamers, afhankelijk van de grootte van de kamers en de verwachtingen van de gasten?
→ Hotels moeten rekening houden met de schermgrootte, resolutie, montagemogelijkheden, compatibiliteit met IPTV-systemen en energieverbruik om een optimale gastervaring te garanderen.
Wat zijn de uitdagingen bij de implementatie van oplossingen voor streaming content (Netflix, Chromecast, Airtime) op hotel-tv's?
→ Veilige toegang tot klantaccounts, beheer van uitzendlicenties, de noodzaak van een stabiele internetverbinding en het waarborgen van de vertrouwelijkheid van gegevens nadat klanten zijn vertrokken, zijn cruciale aspecten.
Getuigenis van Marc Lemoine, directeur van het Hôtel Rivage Paris
Toen het onderwerp van de modernisering van ons Rivage-hotel ter sprake kwam, wisten we vanaf het begin dat televisie een belangrijke rol zou spelen in de tevredenheid van onze klanten. Steeds vaker kijken onze bezoekers liever naar hun eigen programma's dan dat ze genoegen nemen met een keur aan zenders. Daarom hebben wij gekozen voor hoteltelevisies met ingebouwde Chromecast. Vanaf het eerste gebruik merkten we een duidelijke verbetering in de klanttevredenheid. Ze hoeven niet langer met kabels te jongleren of ingewikkelde apps te downloaden. Ze hoeven alleen maar hun smartphone aan te sluiten en kunnen binnen enkele seconden Netflix, YouTube of Prime Video opstarten. Dit is een groot voordeel voor onze zakelijke klanten en onze gezinnen. Zij vinden hun gewoontes net zo makkelijk terug als thuis. Deze keuze maakte het voor mij als hotelier ook makkelijker op het gebied van technisch beheer. Met de hotelmodi van Smart TV kunnen we configuratiewijzigingen doorvoeren die niet worden aangegeven en garanderen we een veilige verbinding. We besteden nu minder tijd aan het oplossen van afstandsbediening-problemen of compatibiliteitsproblemen met apparaten van klanten. Als u overweegt om de receptie te vragen om de wijziging van hotelkanalen te regelen voor een betaald boeket en alles wat daarbij komt kijken, hebben wij geen spijt van onze investering.