LEVERINGSMETHODEN

Covid-19

Beste klanten,

Om de leveringen zo snel mogelijk te kunnen uitvoeren, raden wij u aan om zo veel mogelijk de producten te bestellen waarbij de melding “op voorraad” vermeld staat. Door de huidige situatie is het mogelijk dat de overige producten een langere leveringstermijn dan gewoonlijk hebben.

Graag willen wij u eveneens informeren over het feit dat wij de inkomende bestellingen zo snel mogelijk verwerken en verzenden. De levertermijn kan door de huidige situatie iets langer oplopen dan gewoonlijk.

Ons team blijft actief en operationeel tijdens deze periode. U kan ons voor al uw vragen bereiken op +31 (0)7 04 99 01 56/ +32 (0)78 48 16 08 of per mail.

IN NEDERLAND

Logo BPost

Levering op een adres naar keuze door DPD binnen 48 uur: € 6.90

Levering op een afhaalpunt van DPD Pickup binnen 48 uur: € 3.90

Bij bezorging aan huis krijgt u de dag voor de levering een e-mail of sms van DPD. U kunt dan een andere afleverdatum kiezen of uw bestelling op een ander adres laten bezorgen. Mocht u tijdens de levering toch afwezig zijn, dan wordt uw pakket afgegeven bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt.

In het geval van zakelijke bestellingen, presenteert DPD het pakket maximaal 3 keer. Na de tweede niet-succesvolle bezorgpoging wordt het pakket 8 dagen in het DPD sorteercentrum geplaatst. U heeft dan 8 dagen de tijd, om contact met DPD op te nemen en verdere instructies te geven. Zonder tijdige reactie van uw kant, wordt het pakket aan ons geretourneerd.

We deliver worldwide, foreign customers (out of europe) please contact us by phone +33 3 28 07 70 70 or email (click here) for any quote or order.

VOLG UW BESTELLING

Zodra uw bestelling verzonden is, ontvangt u een e-mail met een pakketnummer, waarmee u de levering van uw bestelling op de website van de expediteur kunt volgen :

Logo Mondial RelayDPD-tracking

In geval van verlies van dit pakketnummer, logt u in op uw account.