KIES UW BETAALMETHODE

OfficeEasy verkoopt aan zowel particulieren als bedrijven en stelt 4 betalingsmogelijkheden voor: creditcard, PayPal, iDEAL en overschrijving.

BETALING PER CREDITCARD

Betaling per creditcard

Uw betalingen gaan via de Hipay server en zijn daardoor veilig. Het versleutelen van informatie met SSL-technologie zorgt voor de beveiliging van gegevens en transacties.

In geen enkel geval heeft OfficeEasy toegang tot deze gegevens. Dankzij deze informatie over de extreme veiligheid, kunt u eenvoudig en met een gerust hart met uw creditcard bestellen.

BETALING VIA PAYPAL

Betaling via Paypal

Nadat u de Paypal-betalingsmethode heeft gekozen, wordt u doorgestuurd naar de Paypal-server waar u uw Paypal-ID en uw wachtwoord kunt invoeren.

BETALING VIA IDEAL

Betaling via Ideal

Nadat u de iDeal-betaalmethode en uw bank heeft geselecteerd, wordt u doorverwezen om de transactie online uit te voeren.

BETALING PER OVERSCHRIJVING

 

Betaling per overschrijving

Als u per bankoverschrijving wilt betalen, selecteert u eenvoudigweg "betaling per overschrijving" bij het plaatsen van uw bestelling. Nadat u uw bestelling heeft gevalideerd, ontvangt u een ontvangstbevestiging met al onze bankgegevens (RIB, IBAN en BIC) per mail.

RIB BNP PARIBAS : 30004 02552 00010710056 07
IBAN : FR76 3000 4025 5200 0107 1005 607
BIC : BNPAFRPPIFO


Uw pakket wordt na ontvangst van de betaling zo snel mogelijk verzonden.

Voor bedrijven en instellingen welke een aanvraag voor een account hebben ingediend, wordt de bestelling verzonden na de bevestiging van uw kant: een ondertekend intern bestelformulier, offerte of weborder.

Wilt u als bedrijf een account aanmaken: neem dan contact op met de klantenservice.